Róbert Fico je "pripravený pre Slovensko"...Konečne!

Autor: Michal Styk | 14.3.2014 o 8:09 | (upravené 14.3.2014 o 12:12) Karma článku: 13,46 | Prečítané:  935x

Keďže máme zajtra tie prezidentské voľby (a netreba zabudnúť na moratórium!) a celá republika je oblepená bilbordami už skoro rok, patrí sa mi napísať aspoň pár slov k jednému z kanditátov a to hlavne z dôvodu, že to cítim ako povinnosť, kedže na jeho kampaň som prispel nepriamo aj ja z mojich daní. Pán Fico je “pripravený pre Slovensko“ ako kričí z väčšiny jeho bilbordov…moja logická otázka potom znie, koho resp. ktorého štátu bol doteraz premiérom?!?

kandidat.jpg

Pán priemer, pardon, pán premiér je pripravený teda po vyše 20 rokoch v politike slúžiť Slovensku. V poriadku, však by bolo načase, povie si väčšina ľudí...alebo žeby nie? Uvidí sa v druhom kole o dva týždne...Z takýchto neštastne formulovaných sloganov sa potom človek musí automaticky pýtať, že teda koho to zastupoval doteraz? Žeby kolóniu z marsu? (Podobnosť farby planéty s ‘vierovyznaním’ je čisto náhodná, autor tým nechcel nič naznačovať!). Potom z tohto aj vychádza dalšia otázka a to, že čomu resp. komu pán Fico doteraz tak horlivo slúžil...Žeby tým kamarátom, mecenášom a rôznym über-firmám o ktorých sa človek kade-tade dočíta kadejaké bu-bu-bu veci? Človek fakt teraz nevie čo si má o tom myslieť, keď sa to tak nasilu núka z bilbordu pochybovať, že koho záujmy boli zastupované doteraz (zvyšné bilbordy totiž hovoria pripravený pre ľudí”…).

V poriadku, trochu vážnejšie teraz do toho umierania (pardón, moratória!),viem že tieto rečnícke otázky by mali byť skôr adresované marketingovým ‘moz(-s)kounom’, ktorí by si takéto nemiestne žarty mohli odpustiť (pozdravujem touto cestou zodpovedných neštastníkov z firiem Uptown Production resp. Istropolitana Advertising, ktorí už fakt nič asi niečo zaujímavého a nekonfliktného asi nevedia vymyslieť…). Celkovo sa dá povedať, že celá predvolebná kampaň bola…akoby ani nebola. Suchá asi ako tohtoročná zima…vyžiadala si len jednu obeť, ktorá spáchala predvolebnú harakiri a tým, že vystúpila z kampane, si práve možno vďaka tomuto dôstojnému a sebareflexívnemu aktu zaslúžila byť asi tou najvhodnejšou voľbou. Niekedy ‘byť pripravený’ je byť aj pripravený odísť z boja v ktorom vyhliadky na úspech sú nereálne, poprípade dokončiť to, čo sa začalo a kde je ešte veľa roboty, však pán priemer…a zase, pardón pán premiér, dúfajme že som sa takto pomýlil voči vám naposledy…v prvom, ale hlavne aj v druhom zmysle.

 

Post Scriptum: Jedna z vecí ktoré mi chýbali počas kampane bol aj uštipačno-satiricky nadnesený humor, ktorý by celé divadlo trochu odľahčil...Som si vedomý, že časy Markoviča sú dávno preč (spolu s Filipom alebo Radičom), ale k demokracii politická satira patrila neodlúčiteľne od nepamäti. Karikatúry na to samé nestačia...To že sme stratili aj toto dôležité 'tretie oko' bude asi aj indikácia, že buď sme povyrástli alebo totálne zakysli na podobné nastavovanie zrkadla našej spoločnosti, alebo sa predsa len na niečo, niekoho čaká, keďže ževraj "znovu ide o veľa"... 

Páčil sa Vám tento článok? Pridajte si blogera medzi obľúbených a my Vám pošleme email keď napíše ďalší článok
Pridaj k obľúbeným

Hlavné správy

PLUS

Kupujúci Japonec? Neexistuje, tvrdia stánkari z vianočných trhov

Strávili sme jeden deň so stánkarmi, aby sme zistili ako vidia návštevníkov spoza svojich pultov.

EKONOMIKA

Deti boháčov majú vlastnú sieť, stojí za ňou Slovák

Byť bohatým je nuda, keď vás nikto nevidí.


Už ste čítali?